Nieuw: JIG!

jig

Jeugd in Grote Kerk (JIG) is het nieuwe, uitdagende programma voor tieners vanaf 12 jaar. JIG is een combinatie van club en catechisatie.

We proberen op allerlei vragen samen een antwoord te vinden aan de hand van wat de Bijbel ons leert. Maar we kijken daarbij wel verder dan onze neus lang is. We nodigen daarom christenen uit van binnen en buiten de Grote Kerk, én we gaan ook zelf de deur uit! Zware kost? Nee hoor, maar wel heel leerzaam. En het is ook nog eens erg gezellig!

Er zijn twee leeftijdsgroepen: 12-16 jaar en 16+. Elke groep heeft een eigen thema. Dit seizoen willen we met de groep 12-16 jaar stilstaan bij de vraag ‘Wat is de Kerk?’. De groep 16+ gaat het hebben over de vraag ‘Hoe sta ik in de gemeente?’.

Het seizoen 2016-2017 trapt af met een gezellige avond. Op vrijdag 23 september om 19:30 uur ben je van harte welkom op de bowlingbaan bij KIRI, tegenover de Grote Kerk!

• Wij gaan ontdekken.
  • Wij zijn actief.
  • Wij gaan op pad.
  • Wij ondernemen.
  • Wij laten van ons horen.
  • Wij nodigen anderen uit.
  • Wij zijn JIG!

| in geen .