Prijsvraag: logo nieuwe wijkgemeente

Een nieuwe wijkgemeente, daar hoort natuurlijk een nieuw logo bij! Daarom roepen we alle gemeenteleden van de nieuwe wijkgemeente -jong en oud- op om creatief aan de slag te gaan en een logo te ontwerpen.

We zijn op zoek naar een uniek en herkenbaar logo, dat stijlvol en aansprekend is en op velerlei manieren gebruikt kan worden, bijvoorbeeld op de beamerprojectie, de website en natuurlijk op papier.

Daarom moeten de ingezonden ontwerpen voldoen aan de volgende basiscriteria:
• De officiële naam ‘Hervormde wijkgemeente Centrum’ moet erin voorkomen
• Het woord ‘Grote Kerk’ en/of een herkenbare afbeelding van de Grote Kerk moet erin voorkomen
• Voldoende aansprekend voor zowel jongere als oudere generaties
• Geen foto
• Goed leesbaar van een afstand (niet teveel details)
• Goed leesbaar in zowel kleur als in zwartwit (voldoende contrast)
• Digitaal aangeleverd (hoge resolutie of vector) of eenvoudig te digitaliseren (handgetekende of geschilderde ontwerpen zijn dus ook welkom, maar maximaal op A4-formaat aangeleverd)

Lever je ontwerp in voor maandag 7 maart via grotekerk@pknhoogeveen.nl of bij de scriba. De inzender van het winnende ontwerp zal natuurlijk voor zijn of haar inspanningen worden beloont.

| in geen .