Evangelisatiecommissie

De basis van de Evangelisatiecommissie ligt in de Bijbel:

Want alzo lief heeft God de wereld gehad… (Johannes 3:16a)

De kern van onze getuigenis is Gods liefde voor de hele wereld. Wij willen op een ontspannen wijze als gemeenteleden laten zien wie de Here Jezus voor ons is.

Er worden gedurende het hele jaar Open Kerkdagen georganiseerd, bijvoorbeeld tijdens de pulledagen in de zomer of bij koopzondagen: iedereen is hartelijk welkom!

Met Pasen wordt er een aktie georganiseerd waarbij wij door middel van het blad Echo de mensen voor het Evangelie willen interesseren. Ook verlenen wij onze medewerking bij de Kerstviering. Nieuw dit jaar is dat er voor nieuwe buurtbewoners een kennismakings of ontmoetingsmiddag wordt gehouden in de Grote Kerk.

Voor informatie kunt u bellen met Trijntje Perdok, secretaresse van de Evangelisatiecomissie, tel. 221879.