KerkTV

Elke eredienst in de Grote Kerk wordt uitgezonden via de KerkTV van Stichting Kerkradio Hoogeveen. U vindt de uitzendingen vanuit de Grote Kerk op kanaal 10.

Bij storing kunt u bellen naar 06-42334922. Belt u bij voorkeur ruim voor de zondag, dan is de kans het grootst dat u de dienst van de eerstvolgende zondag ongestoord kunt meebeleven.

Abonnement

Een abonnement op Kerkradio/TV geeft u de mogelijkheid om kerkdiensten te bekijken en/of te beluisteren van ongeveer 28 kerken in en om Hoogeveen. De diensten worden uitgezonden via het internet en zijn te ontvangen met een speciale ontvanger, die wordt aangesloten op uw televisietoestel.

Het abonnement kost € 10,- per maand, met een eenmalige borg van € 45,- voor de apparatuur. U dient zelf te zorgen voor een internetaansluiting; indien nodig willen we u hier graag over adviseren.

Voor meer informatie of over Kerkradio/TV kunt u bellen naar 06-42334922.

Kijk op de website van Stichting Kerkradio Hoogeveen voor uitgebreidere informatie over Kerkradio/TV.