Leeftocht 2016

Leeftocht

Ook in het seizoen 2016-2017 worden er weer allerlei inspirerende activiteiten georganiseerd.

Zomaar een greep uit het programma: we kunnen …

• ons verdiepen in de Doornse catechismus, “Geduld met God” hebben, Luther en Bonhoeffer volgen in het Lutherjaar en nagaan: waar was (en is) God in Drenthe?
  • de Egyptisch Koptische kerk in Assen bezoeken, alles horen over Waalse kerk (de Eglise Wallonne).
  • vanuit de stoel mee gaan naar Rome en een rondleiding krijgen.
  • wandelen: de Kleaster-kuier (Klooster wandeling) in Friesland en pelgrimeren in Twente.
  • als muziekliefhebber dichter bij de Matthäus Passion komen.
  • boeken bespreken en naar films met diepgang gaan.
  • aan bijbelstudie doen, liturgisch bloemschikken en bibliodrama, terugkerende onderwerpen.

Klik hier
voor het complete overzicht van activiteiten.

Opgeven kan tot 25 september door het invullen van dit formulier.

Let op!
In het programmaboekje is in de nummering een aantal storende fouten geslopen bij de beschrijving van de activiteiten. De nummering in het opgaveformulier en op de website is wel correct.

| in geen .